אבלון מחקרים 

אבלון מחקרים בע"מ מתמחה במחקר וניתוח  של דוחות כספיים ובהערכות שווי של חברות ועסקים. לחברה  מומחיות יישומית, רבת שנים, בתחום החשבונאות, ניתוח הדוחות והערכות השווי, והכרה מעמיקה עם כללי התקינה החשבונאית הבינלאומית (IFRS) והאמריקאית (US GAAP).

כמו
 כן, מספקת, החברה, שירותי ייעוץ כלכלי ועסקי מגוונים לשורה של חברות, עסקים ופרטיים, בתחומים שונים לרבות בחינת כדאיות השקעה, בניית תקציב ותזרים שוטף, תוך כדי מעקב אחרי התוצאות בפועל מול התקציב; אופטימיזציה בלקחית מימון לרבות משכנתאות ועוד 

 

ביטוח ישיר השקעות פיננסיות - שווה כ-1 מיליארד שקל

5/21/2013
ביטוח ישיר השקעות פיננסיות היא חברה בת של צור שמיר (כ-78.2%) והיא מחזיקה ב-100% מישיר אחזקות שמחזיקה ב-83% מאיי.די.איי, 80% ממימון ישיר, 12.3% מדש-מיטב ו-62.7% מאדגר.
 החברות האלו (ברובן) הן חברות שנסחרות בבורסה ולכן שיטת הערכת השווי שנקבעה היא שיטת הערך הנכסי הנקי (שיטת ה-NAV ). בשיטה זו, שמתאימה לחברת אחזקות, יש להעריך את שווי האחזקות ולאחר מכן להפחית את החובות, הוצאות המטה המהוונות ואת המיסים העתידיים באם יש. בשיטה זו מקבלים את הערך הנכסי הנקי בהתאם לשווי של החברות המוחזקות בשוק, וכן ניתן לחשב את הערך הנכסי הנקי המתבסס על הערך הכלכלי של החברות הבנות (שעשוי להיות שונה , לרוב גבוה יותר מהערך הסחיר, בעיקר בגלל פרמיית שליטה).
 
 
 
עדכונים נוספים