אבלון מחקרים 

אבלון מחקרים בע"מ מתמחה במחקר וניתוח  של דוחות כספיים ובהערכות שווי של חברות ועסקים. לחברה  מומחיות יישומית, רבת שנים, בתחום החשבונאות, ניתוח הדוחות והערכות השווי, והכרה מעמיקה עם כללי התקינה החשבונאית הבינלאומית (IFRS) והאמריקאית (US GAAP).

כמו
 כן, מספקת, החברה, שירותי ייעוץ כלכלי ועסקי מגוונים לשורה של חברות, עסקים ופרטיים, בתחומים שונים לרבות בחינת כדאיות השקעה, בניית תקציב ותזרים שוטף, תוך כדי מעקב אחרי התוצאות בפועל מול התקציב; אופטימיזציה בלקחית מימון לרבות משכנתאות ועוד 

 

ייעוץ כלכלי ופיננסי

במסגרת השירותים שלנו, אנו מציעים ללקוחות בניית תכנית עסקית, הכנת תקציב, בחינת כדאיות של פרויקטים ומהלכים עסקיים, וליווי כלכלי/ פיננסי שוטף. 

תוכנית עסקית - תוכנית זו נחוצה בשלבים שונים של חיי הפירמה - כבר בשלב ההקמה יש צורך בתוכנית עסקית לצורך הבנת מנועי הצמיחה של העסק וצרכי המימון שלו. התוכנית הזו מהווה גורם כבד משקל  בגיוסי הון של החברה ובקבלת מימון מבנקים ומגופים אחרים. תוכנית עסקית כוללת, בין היתר, ניתוח של החברה, הסביבה העסקית שלה, היתרונות והחסרונות שלה, לרבות הסיכונים והסיכויים (וניתוח SWOT ) וכן ניתוח הפוטנציאל העסקי של החברה והפוטנציאל הפיננסי, תוך התייחסות לצרכים המימוניים של החברה, ההשקעות השוטפות שלה, והערכת יכולת החזר ההשקעה.  

הכנת תקציב - אנו באבלון סבורים שעסק (כל עסק!) צריך להיות עם היד על הדופק, ולבחון בכל רגע נתון את תקציב המזומנים שלו ואת תקציב דוחח הרווח והפסד שלו. מצד אחד יש צורך שוטף לבחון את הביצועים בפועל מול התקציב, ומצד שני יש להכין תקציב לתקופות הבאות. הכנת התקציב צריכה להתייחס לגורמים ייחודים בעסק וכן לסביבה העסקית שלו ולהתפתחויות הצפויות בעסק ובסביבה העסקית. 

בחינת כדאיות -  מנהלים מקבלים באופן יומיומי החלטות כלכליות, בין היתר, החלטות החלטות בנוגע להשקעות בפירמה. אנו, עוזרים בניתוח הכלכלי של כדאיות ההשקעה, בחינת יכולת ההחזר על ההשקעה, תחת אפשרויות שונות, ובחינת התשואה הגלומה בהשקעה, אל מול האלטרנטיבות הקיימות בשוק.

ליווי פיננסי שוטף - אנו מלווים עסקים שצריכים ניהול כספי שוטף לרבות בניית תקציב ועבודה שוטפת מול הבנקים. פיתחנו מומחיות בעסקים במשבר/ במצוקה ואנו מנוסים בהבראת חברות ועסקים שהתגלגלו למצוקה פיננסית. התהליך הזה דורש מעקב צמוד ויומיומי אחרי הפעילות השוטפת - מכירות, הוצאות, תקבולים, תשלומים, לצד פעילות הדוקה מול הבנקים. המטרה שלנו, בחברות ועסקים כאלו היא בראש וראשונה להעריך את יכולתו התפעולית של העסק ובמידה והיא קיימת, לפתור את הצד התזרימי והמימוני מול הבנקים , ולספק לחברה יכולת לפעול בתחום הפעילות שלה, ללא לחצים מימוניים ותזרימיים.

כמו כן, אנו מספקים חוות דעת כלכליות, חשבונאיות, מימוניות לצרכים שונים - תביעות ייצוגיות ונגזרות,  תביעות משפטיות אחרות ועוד.

פעילות נוספת שלנו בתחום הכלכלי/ מימוני היא בייעוץ משכנתאות - אנו מלווים פרטיים בתהליך לקיחת המשכנתא, כאשר אנו בשלב הראשון מבינים את צרכי הלקוח (רוכש הדירה), מנתחים את יכולת ההחזר שלו, ומציעים לו את ההצעות הטובות ביותר ממספר בנקים/ בנקים למשכנתאות, תוך התייחסות לסיכונים ולחשיפה של כל מרכיב משכנתא (מרכיב צמוד, מרכיב משתנה, מרכיב קבוע, מרכיב קצר, מרכיב זמן ארוך ועוד)

 

עוד תחומי הפעילות