אבלון מחקרים 

אבלון מחקרים בע"מ מתמחה במחקר וניתוח  של דוחות כספיים ובהערכות שווי של חברות ועסקים. לחברה  מומחיות יישומית, רבת שנים, בתחום החשבונאות, ניתוח הדוחות והערכות השווי, והכרה מעמיקה עם כללי התקינה החשבונאית הבינלאומית (IFRS) והאמריקאית (US GAAP).

כמו
 כן, מספקת, החברה, שירותי ייעוץ כלכלי ועסקי מגוונים לשורה של חברות, עסקים ופרטיים, בתחומים שונים לרבות בחינת כדאיות השקעה, בניית תקציב ותזרים שוטף, תוך כדי מעקב אחרי התוצאות בפועל מול התקציב; אופטימיזציה בלקחית מימון לרבות משכנתאות ועוד 

 

ניתוח דוחות והערכת שווי חברות

אבלון מחקרים מתמחה בשירותי ניתוח דוחות והערכת שווי לצרכים שונים ומגוונים – לקראת רכישת חברות ועסקים; לפירוק עסקים ושותפויות; לצרכי השקעה, לתביעות משפטיות, לתהליכי גירושין ועוד.  לחברה מומחיות פרקטית, רבת שנים, בתחום החשבונאות, ניתוח הדוחות והערכות השווי,  והכרה מעמיקה עם כללי התקינה הבינלאומית (IFRS) והאמריקאית (US GAAP). הכרות זו קריטית להבנה של הדוחות הכספיים, למציאת נקודות התורפה של הדוחות, לניתוח ביקורתי של הדוחות הכספיים, ולמציאת הרווח והתזרים המייצגים המיצגים של הפירמות. במקרים רבים, מצאנו שהדוחות אותם נדרשנו לנתח ושאמורים היו לשמש כבסיס להערכת השווי היו מעוותים, ורק בעזרת ניתוח עמוק  ונטרול של טריקים חשבונאיים, היה ניתן להגיע לרווח מייצג ומשם להתקדם לעבר הערכת שווי הפירמה.

הערכות השווי נעשות על פי גישות מתקדמות וגישות מקובלות לרבות – שיטת היוון תזרימי המזומנים (DCF), שיטת הערך הנכסי הנקי (NAV ), שיטת מכפילי הרווח ועוד, כאשר אנו מנצלים את ההכרות העמוקה שלנו עם שוקי ההון והפיננסים כדי להצליב את המידע והנתונים מול חברות קרובות ודומות. בהערכת שווי אנו מספקים ללקוחות ניתוח רחב על החברה עצמה, השוק שלה , הסביבה העסקית (לרבות תחרות, לקוחות, ספקים ועוד); המגמות העסקיות והפיננסיות בשנים האחרונות; התחזית קדימה והערכת שווי הפעילות ושווי החברה כולה. לאבלון מחקרים ניסיון רב בהכנת ניתוחים והערכות שווי לצרכי השקעה, רכישות ומיזוגים ועוד.  

תחום הערכות השווי הוא תחום מוטה אומדנים – יש רגישות גדולה לשיעור הצמיחה החזוי של העסק; יש משקל כבד לשיעור ההיוון של התזרימים העתידים, ובכלל – יש לתחזית העתידית לביצועי החברה, חשיבות קריטית לשווי החברה. הערכת השווי היא סובייקטיבית,  לא מדובר במדע מדויק; ועל רקע זה, אנו באבלון מחקרים, דבקים במתן הערכות שווי ניטרליות ומקצועיות המגובות הן במתודולוגיה ענפה והן בהצלבות עם נתונים מהשטח. 

עוד תחומי הפעילות